| 06 49652563 | LinkedIn profiel Facebook profiel Twitter profiel

De Administratie van een Ondernemer

28-05-2016

Ondernemen is heel erg intensief echter geeft veel voldoening als het goed loopt. Naast acquisitie is er veel netwerken, en daarnaast de vele opdrachten uitvoeren. Op kantoor bezig zijn met het bijhouden van alle informatiestromen zoals de offertes, de facturen en nog veel meer wat er bij het ondernemen komt kijken: rekeningen moeten worden voldaan, mensen willen telefonisch geinformeerd worden. Daarnaast scherp blijven op sociale media. Op tijd de belastingaangifte doen. Agendabeheer....

Soms kan het lastig zijn om alles goed onder controle te hebben en te houden. Gelukkig kan een Professional Organizer helpen om je te ondersteunen in het vinden van een goede werkverdeling en samen kunnen we structuur aanbrengen in de diverse administratieve taken. Geinteresseerd geraakt? Neem gerust eens vrijblijvend contact op om te zien hoe we efficienter om kunnen gaan met deze taken. Zodat jij weer kan doen waar jij goed in bent!