Professional Organizer bij bedrijven
- Wil je gemotiveerd worden om het werk zo in te richten dat je er meer plezier aan beleefd?
- Wil je een leeg bureau om aan te werken en mailbox en bestanden die opgeruimd zijn?
- Wil je rust en overzicht in de werkprocessen?
- Wil je tijdwinst en betere samenwerking?
Als professional organizer kan ik uitkomst bieden bij o.a.:
- Werkdruk helpen verlagen
- Samen oplossingen bedenken voor het nieuwe werken
- Begeleiden in bewustwording van (nieuwe) werkgewoontes
- Overzicht creëren in je werkzaamheden om slimmer en sneller te werken en optimaal benutten van een nieuwe werkomgeving
- Andere dagindeling bespreken, agenda bijhouden met takenlijst
- Opgeruimde en bijna lege mailbox realiseren, benutten van alle mogelijkheden
- Opschonen digitale bestanden, overzicht bieden in informatiebronnen en archivering
- Timemanagement
- Bedrijfsverhuizingen
- Uitvalpreventie
- Coaching in het algemeen
Getuigschriften:
Ik vind dat je in een korte tijdsbestek orde en structuur kan brengen op een rommelige werkplek. Je kan goed de vertaalslag maken naar een opgeruimde werkplek wat ook nog praktisch is!
R.P., 32 jaar
"Ik vond het (gratis)intake gesprek heel prettig en voelde meteen vertrouwd en jouw werkwijze staat mij ook heel erg aan. Je tips zijn helder en de complimenten die ik kreeg zijn heel fijn om een opgeruimd/zeker gevoel te geven. Heel fijn waren ook de praktische dingen die je had meegenomen. Ik ben gegroeid en heb weer zin in de administratie: al verschillende malen iets direct nodig gehad tijdens mijn werk ....geen paniek meer van waar heb ik het opgeborgen, maar direct de juiste map met de juiste gegevens. Je hebt me geleerd alles direct te archiveren voor meer overzicht. Zo blij ben ik ook met mijn eigen werkplek. Ik kan alles weer vinden en dat werkt sneller en rustiger. Hartelijk dank nogmaals!" M.S